Jag kommer ha kvar min blogg !

Heejsan ;)
Som ni ser på rubriken så kommer jag ha kvar min blogg fast jag kanske inte kommer skriva så mycket ibland för jag har inte så ofta tid att sitta vid datorn fast när jag har tid så skriver jag inlägg.

Idag så var det skola och vi fick hem våra första läxor, roligt fast om ungefär tre veckor så kommer det inte vara så roligt att få läxor haha. Vi valde också elevrådsrepresentant och dom flesta röstade på mig så jag liksom vann :). och nu när jag kom hem så gick jag in på facebook och gissa hur många nya händelser jag hade ! 73 haha.      

                              


I förr igår så sa jag att jag skulle till backa plan och skolhandla fast jag glömde att vi egentligen hade match .
Jag var målvakt på hela matchen och vi vann med 2 - 0 :D

Igår så hade vi match igen och då så var jag målvakt första halvleken men andra så spela jag som topp. och då vann vi igen med 2 - 0 :) :)

Dagens Outfit !


Kommentarer
Postat av: dilba du vet

jätte fin bild du har och söt kram dilba

2010-08-27 @ 17:31:21
Postat av: Annelii <33

Gåå in på min blogg nån gång!!!

2010-08-27 @ 22:27:16
URL: http://anneliswebb.blogg.se/
Postat av: dilba du vet

hihihihihihihi du vann på elev rådet det var roligt att höra kram dilba

2010-08-28 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0