11e Juli 2010

Heejsan!
Idag så vaknade jag först en ganska tidig tid, klockan 9 konstigt för jag la mig igår klockan halv 2, kommer nog vara ganska trött senare.
Iallafall idag så blev det pannkakor till frukost.
Sen har jag vart med Matilda och vi har bakat kolakakor, Jätte gott. Fast vi gjorde lite för många så vi gick och sålde 4 stycken stora kolakakor för 6 kr.
Och vi kännade(stav?) exakt 30 kr :D
Så vi gjorde en liten pressent till Melisa eftersom hon fyller 17 snart. Vi gav henne pengarna och massor med kolakakor och lite jordgubbar som Matilda hade hemma.
Sen har vi också tagit lite foton och annat.

Ska nog gå ut snart igen.




Kommentarer
Postat av: JOHANNA .

Har inte hunnit göra om din blogg. Är du fortfarande intresserad?

2010-07-11 @ 21:37:59
URL: http://johannavk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0