12e Juli 2010 Baddag

Heejsan.
Idag har jag badat väldigt mycket. :)

Igår kväll så bestämde jag och Matilda att jag skulle sova över hos henne så sen kom jag till henne, ungefär halv 11 på kvällen så hade vi inget att göra så vi gick runt och fotade väldigt mycket, haha. ;)

Idag så vaknde jag då hos henne ganska tidigt för vi skulle åka till Lundby vid 10 tiden, ganska trött var man.
Men vi har då varit vid Lundby och Sävik och badat. Jag badade väldigt mycket :D
Sen när jag kom hem så blev det mer bad.
Melvin skvätte jätte mycket vatten så tog jag på mig bikinin igen och tog fram en väldigt liten badpool som är melvins, så skvätte vi runt där lite haha. ;)
Nu har jag precis duschat(stav)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0