Igår & idag

Heejsan.
Förlåt för att jag inte har skrivit något idag och igår men orkade bara inte skriva igår .

Igår så var jag först på Allum igen sen så åkte vi till Tempo där Melisa också jobbar, fick också en Julia tidning. ;)
Sen så var jag lite hemma och sedan så blåste jag upp den nya större poolen som är Melvins och när jag var klar med det så hällde vi vatten i och badade i några timmar. :)

Idag så började det med att vi åkte till Willys och sedan till någon liten affär där det finns bara glass, jag tog en glass med blåbär och dumle(inte alltid det finns dumlesmak i glass) det var jätte got men sedan när jag kom hem så packade jag för vi åker på Söndag, bara läängtar. :D
Nu har jag äntligen packat klart och nu så ska jag kolla lite bloggar och kolla på tv. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0