Igår !

Ja nu är det en ny dagmen glömde att skriva igår då om hela dagen.

Dagen började med att jag vaknade och åt frukost och fixade mig.
Sedan så åkte jag och mamma och bytte ut kameran mot den jag har nu :)
Senare så åkte vi till allum där mamma köpte till mig en svart vit prickig bikini :D
När vi sen kom hem så gjorde jag inget speciellt men när min kamera var färdig laddad så var det photo - time :P
Jag och Melisa tog skit många bilder vi kunde nästan inte sluta så roligt var det haha ;) :P
Men vi slutade till slut, för sedan skulle Melisa städa sitt stökiga rum så jag hjäpte till.
Men har också vart med matilda en kortis och gjort lite annat.
Bjuder på en bild som jag tog med min nya kamera :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0