Kommit hem från Danmark

I fredags åkte jag ju till Danmark med min familj. Det var jättefint där.
Under lördagen badade och solade vi. På kvällen hade vi släktträff med mycket god fyrarätters middag.
 Vädret var jätte fint, kanske lite för varmt.
Men här kommer bilder.

När vi var på väg.



När vi var där.

Jag, mamma och Melvin.



Jag och Li

Sedan så fick jag och Li måla ett konstverk.

Blev det snyggt ??


Melvin som lekte med vatten hela tiden typ, haha.

Ser ut som han äter upp blomman men det gör han inte .


Sedan på väg hem.

Så gick vi till en resturang som heter laxbutiken i Falkenberg, fast jag tog inte lax jag tog istället

pannkakor med sylt och glass.

Det fanns 40 olika glass sorter.

Vi åkte också båt på väg dit och hem.





Och sedan när vi kom hem så fick vi träffa Mimmi




Det var en hel del bilder men nu ska jag gå ut och vara med Annie och Matilda :)



Kommentarer
Postat av: Li XD

Riktigt kul på släkt-träffen XD Vårt konstverk är topp klass XD XD

2010-07-11 @ 11:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0