28e Juni 2010

Helluu.
Idag så vaknade jag hos Matilda först, senare så åkte vi till Backa plan och när jag samtidigt var där så gick jag och kollade på kameran som jag kanske ska köpa och skärmen var lagom stor men det finns ju två sidor på kameran och jag menar inte den sidan som finns på bilden utan den andra där alla knappar och det är, ja den sidan var inte lika fin som den andra, den andra sidan var faktist jätte fin :) 
iallafall vi var där ganska länge men sedan så var jag med Matilda och då så ville vi bada i hennes stora lilla pool haha men hon har ingen slang som funkar så vi fick ta hinkar och fylla på.
Sen när vi hade fyllt på ganska mycket så bada vi och solade. :D





Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg:)

2010-06-29 @ 17:20:12
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0