30e Juni 2010

Hej allihopa! vad har ni gjort idag?
själv har jag vart med Matilda ganska mycket, och vi har spelat golf och annat men efter vi spelade så sa jag till han som jobbar i kassan att jag vill ha en magnum mandel men jag fick en magnum classic . :bigeyes:

igår och dom senaste dagarna så var det ju jätte härligt väder men helt plötsligt så blåser det idag och blir kallare o igår kväll så regnade det. :|


Bara längtar tills på fredag för då blir det Danmark :D
Varje år så har vi släktträff eller för mig halv- släkttfäff haha men det är från Johannes sida så ni fattar nog, men detta året firar vi i Danmark o vi har ett hotell precis framför havet. skönt.




Kommentarer
Postat av: ISA

Tack babe!

2010-06-30 @ 23:19:40
URL: http://fashiontourist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0