Ny design & 29e Juni 2010

heejsan.
Igår kväll gjorde jag ny design, fin va?
Jag kommer göra det ganska ofta nu har jag bestämt.



29e Juni 2010

Igår så bestämde jag och Matilda att vi skulle åka till lundby och hennes familj.
Så idag så åkte vi redan klockan 10 ganska tidigt för jag vaknade klockan 9 så hann inte göra så mycket.
Men vi cyklade dit jag och matilda själva i förväg sen så råkade vi cykla lite för långt haha, ända till volvo :/
Men vi cyklade tillbaka .  sen var vi där och då solade vi och badade och äntligen så fick jag lite färg eller kanske lite för mycket i ansiktet, jag blev lite bränd så nu har jag lite ont fast imorgon blir det nog bättre.
men sen efter, när vi kom hem så var jag med sofia. :D

Jag tog inga bilder, glömde.
Men ni får iallafall dagens outfit.



Bilden är tagen innan vi åkte till lundby.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0