SOMMARLOV

Nu är det sommar loovv, yees, jepp var precis på skolavslutningendär jag då sjung duett med elias två verser och det gick faktist bra, men nu är det sommar lov i hela tio veckor då vi är friaaa hahaha men synd att åsa ska sluta :( men igår var jag ju då målvakt på matchen för första gången och det blev 11-2 till oss igen :D  jag är faktist bra på målvakt, inte för att skryta då men det gick faktist bra iallafall.

Glöm inte att tävla ;)

 <--- den bilden var från varberg


xoxo Mirella


Kommentarer
Postat av: Annelii,DyyVet...!

aaa, jag tkr verkligen det är synd att Åsa ska sluta :(

2010-06-08 @ 21:14:21
Postat av: dilba

hej vad fin du va i varberg men du är alltid fin hejdp kram dilba hejdå

2010-06-09 @ 11:05:02
Postat av: dilba du vet

mirela du var söt med den blåa kläningen kram dilba:(

2010-06-11 @ 16:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0