Svar på frågestunden

Heejsan.
Idag hade jag tänkt att svara på alla era frågor från frågestunden.
Tyvär så hinner jag inte göra ett videoinlägg.

Vad är din favorit mat?
Min favorit mat är nog tacos.

Hur gammal är du?
Jag är 11 år.

Vilken kändis tycker du är sötast av killarna?
Vet inte, Justin Bieber kanske.

Tycker du att Milan Stankovic ser ut som en bög?
hahaha, ja.

vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
Svår fråga men jag skulle delat med mig lite till många jag känner, kanske köpt många saker till mig sen skulle jag ha lagt in det på något konto så att jag har det tills jag blir större.

Hur många läsare har du per dag?
Jag vet inte direkt. Men på min statistik så står det att jag har högst 61 unika besökare men ungefär per dag har jag nog 25-40 unika besökare.
Jag skapade också min blogg i maj så har inte så mycket hittills.

Säg tre ord som beskriver dig bäst!
Envis ibland ;P ,snäll och omtänksam.

Varför har du så fint långt hår?
Tack, och vet inte dirket.
Det är mitt naturliga hår.

Varför är du så söt?
Tack, och vet inte heller svaret på den frågan.
Fråga gud, han skapade mig hahah

Hur många syskon har du?
Jag har två lillasystrar, en lillebror och en storasyster.
Så jag har fyra syskon :D





Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg:)

2010-06-23 @ 16:15:31
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0