Sveriges Nationaldag! Vart på Träningsläger..

.....och det var jätte roligt, vi övernattade två nätter så från fredag kväll till ungefär 10 idag var vi där.
Tog inte många bilder eller kanske inte alls några bara några påväg hem så kmr inte lägga till några bilder därifrån :( synd men en sak vill jag säga och det är att jag kommer kanske bli lagets nya målvakt :) fast i morgon blir det match och då ska jag vara målvakt och då får vi se hur det går så önska mig lycka till för imorgon :)
Och idag är det sveriges nationaldag :)

  Bilden är inte från träningslägret om ni undrar ;)


xoxo Mirella

Kommentarer
Postat av: Tina♥

Lycka till Mirella!

2010-06-06 @ 22:38:45
Postat av: mirella du vet

Tack tinis <3

2010-06-07 @ 13:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0