Dagen!

Hejsan bloggen!

Idag på skolan så hade vi en sak med run och det var jätte roligt det var olika stationer man gjorde.

Efter skolan så var jag en kortis hemma sen var jag ute med Dilba och träna fotboll och vi hade det roligt ;) sedan så hade jag fotboll och efter det så var jag jätte trött men sen åt jag lite när jag kom hem och dusha och nu sitter jag här framför datan och gör inget speciellt :) dagens out fit är korta tajts och en tunika, orkade inte ta kort idag fast gör det nästa gång;)

Föresten här är några bra bloggar.

www.shenie.blogg.se   (hon vann my camp rock)
www.beccajansson.blogg.se     (Hn kom tvåa i lillamelodifestivalen och är bra vän med shenie)
www.smileycyrusfan.blogg.se      (Om man gillar miley så kan man få reda på vad hon gör nästan varje dag)





xoxo Mirella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0