Dagens outfit dagen ;)

Heejsan!!

idag var det skola först och som ni har sett på veckans planer som jag kommer lägga upp varje vecka så var vi på ett konstmuseum och det var la roligt och så fyllde min fröken åsa år idag så grattis till henne och så fika vi och gick till ett bibliotek som man kan göra flera saker i och där lånade jag tre böcker som heter ska vi rymma men den är lättläst fast den verkar bra, Finnes: agnes önskas kille och heddabloggen.. och allt det där med mamma. Dom verkar vara bra sen när jag kom hem som jag precis typ gjorde så städa jag lite och satte mig framför datorn. Lite senare blir det match.
Här är dagens outfit.



En kort tunika med en vit kofta ..

..och ett par jeanstajts :)


xoxo Mirella

Kommentarer
Postat av: ELIN<3

Snygg outfit<333

2010-05-27 @ 14:51:32
Postat av: AnneliiSååklaart

Faan!! Jaag visstee itteh att deet vaar Åsas födelsedag iidaaag :( Jaag saa itteh Grattis!!

2010-05-27 @ 15:06:32
Postat av: Jeenny

jag ville ha boken finnes: Agnes önskas Kille :P hahah leta efter den jätte mkt :P

2010-05-27 @ 15:10:41
Postat av: Mirella ♥

Hahaha, jag hitta boken ganska enkelt dom 5 sista minutrerna

2010-05-28 @ 07:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0