Veckans planer och annat!

Heejsan igen !!

Har inget att göra eller ska snart till torget och sen börjar ugly betty kl 8 och desperate housewives kl9 så då ska jag kolla på det men hade tänkt att videoinlägga fast kom på att man först måste lägga in det på youtube så av det blir det inget :(
Fast här är veckans planer :

Onsdag: Typ en run utflykt på gothia så det blir en matsäck till skolan, och hemma match på fotbollen.

Torsdag: Utflykt på konstmusée (STAVNING) så då blir det matsäck igen. och match i mölndal.

Fredag: inget speciellt bara bosniska

Lördag: kanske liseberg fast har ingen att gå med så kommentera om ni kan.

Söndag: fotbollsträning, eller nej på fotbollsträningen kan jag inte komma på för det blir Tinas fest:)




xoxo Mirella

Kommentarer
Postat av: AnneliiSååklaart

Jaag baraa läängtaar till Tina's Partyy!!

2010-05-26 @ 14:32:01
Postat av: dilba

heej jag tycker att du är jätte snäll och jag hoppas att du tycker att jag är snäll

2010-05-26 @ 14:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0