KÖP NEWBODY FRÅN MIG



just nusäljer jag newbody för att jag går ju i ett fotbolls lag och vi försöker samla ihop pengar till en resa mot Spanien eller Italien.

Ni undrar säkert ''vad är newbody?'' jo newbody är kvalitetsgrejer som jogging kläder, underkläder och strumpor.
Allt kostar 150.
Om det kostar ca 399 i affären så är det bättre att köpa från mig för att då kostar det bara 150 ju.

Jag har en katalog som jag tar med mig nästan hela tiden ifall du vill beställa.
Du kan kontakta mig via mobil,skola,hemma eller genom att kommentera

jag levererar det efter ungefär 2 veckor!

Kommentera om du har någon fråga.

Kommentarer
Postat av: Annelii <3

Finns det Adidas i Newbody???? (det e ju sport kläder, märke då) :)

2010-10-13 @ 18:58:35
URL: http://anneliswebb.blogg.se/
Postat av: Mirella som svarar

Nej, jag tror inte det finns det

2010-10-16 @ 21:02:22
URL: http://miirellaa.blogg.se/
Postat av: Meta Haglund

Hej! Jag undrar om du fortfarande säljer Newbody. Jag har försökt få tag i någon som säljer rätt länge, men det har gått dåligt. Det jag letar efter är trosorna Womens Hipster, storlek M.



Mvh Meta

2011-01-22 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0