Otur otur och otur

I onsdags/igår då hände det en sak med mitt öga.
Vi hade rast och det var några och jag som var vid ett träd och precis när jag skulle ta en sak i trädet så såg jag inte en långa gren som var bruten som var framför mitt öga och det var då den kom in i mitt öga eller den fastna inte i mitt öga men så kom jag sedan till skolsyster och mina ögonfransar dom hade fastnat i mitt öga så skolsyster drog ut dom så att jag kunde öppna mitt öga igen.
Sedan kom Johannes och vi åkte till doktorn och dom sa att jag har fått ett sår vid ögonhinnan :O men så fick jag en salva och dom ringde också några på mölndals sjukhus/ ögon sjukhus som det också är och idag ringde dom mig och sa att jag ska dit imorgon klockan 8, så det får bli en tidig morgon. :P

 mittöga var väldigt rött och gjorde väldigt ont och dom sa att jag behöver vila det så nästan hela tiden har jag haft det ögat stängt och det andra öppet så ser ganska konstig ut men när jag har det öppet så verkar allt väldigt stort och det är typ jobbigt att hålla det öppet men om typ 1-2 dagar så kommer det vara bra igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0