Vi vann igår med 3-0 mot mölndal

Hej hej!
Igår så spelade vi match och vi vann :)
Alltid om det är borta match så brukar vi inte kunna vägen och då följer man bara efter en bil som är från laget och det gjorde vi igår men vi tappa bort dom och körde helt fel haha :D Men vi hittade till slut

Idag var det skola och när jag kom hem så började jag städa :D
Och nu sitter jag här vid datorn och har inget att göra :/ . Jag skulle kanske vara med Anneli men hon skulle till teatern.
Imorgon så ska jag vara med Anneli och Jenny :)
Idag hade jag på mig:
En Baseboll Kofta/Jacka: Ginatrickot  249 kr
Svart Tunika: Kappahl & vet inte hur mycket den kostade
Tajts: Finns i flera affärer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0